VELKOMMEN

Heisann!! ",) Kjekt at du tittet innom bloggen min :)

Legg gjerne igjen en tips og kommentarer før du forlater meg! Ta kontakt dersom du skulle lure på noe =o)

søndag 24. oktober 2010

Julakort =O)

Da har det vært ei go stund siden sist! Det har vært travelt og eg har fått lagt ett par kort, men har bare ikke fått tid til å legge de ut siden Iphonen min har tatt kvelden og det har vært lite tid til pcen om dagene =O) Men her kommer ett av de jeg har fått laget i det siste...

Har også ett luzzia prosjekt på gang =O) Bilder kommer sannsynligvis i løpet av dagen =O) <3

Her e ett av brette julakortene eg har lagt... Storkose meg me å leita itte nye måta og laga kort og prøva de ut =O) Kjempe kjekt og alltid nye muligheter og utviklingspotensialer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar