VELKOMMEN

Heisann!! ",) Kjekt at du tittet innom bloggen min :)

Legg gjerne igjen en tips og kommentarer før du forlater meg! Ta kontakt dersom du skulle lure på noe =o)

tirsdag 29. mars 2011

Dagene flyr!

Nå er det LEEEEENGE siden jeg har vært her inne for å oppdatere :)
Men dagene går så fort og jeg er noe slakk om dagen så da blir det litt sløvt.
Jeg er nå 22 uker på veg og venter en liten gutt i august <3
søstra mi venter ett lite nurk i september og vi gleder oss begge masse <3
Men tilbake til scrappingen :)
Jeg har truffet en av mine kjekke naboer her jeg bor og vi digger å scrappe begge to <3
Det er SÅ gøy!!!

Vi har sittet sammen X antall kvelde nå å scrappet og det har sannelig blitt en del korter ut av det :)

Kommer til å legge ut bilder av de nye kortene nokså kjapt nå :)

Snakkes igjen om ikke så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar