VELKOMMEN

Heisann!! ",) Kjekt at du tittet innom bloggen min :)

Legg gjerne igjen en tips og kommentarer før du forlater meg! Ta kontakt dersom du skulle lure på noe =o)

tirsdag 28. september 2010

En ny dag og nye utfordringer!!

Jeg har sittet hjemme flere dager med sinnsykt hodepine og det eneste jeg gjør foruten og sove og gjøre det jeg kan for å bli bedre er å scrappe innimellom!!

Ut fra dette er det kommet ett nytt kort og 4 =O)

Legger de ut her, noen av de er ikke 100% ferdige enda, men det gjør ikke noe =O)

Jeg har laget ett 6 kantet gutte baby kort... Ble litt skjev bretting innimellom her, men det ble bra til slutt må jeg si =O) Håper at sluttresultatet blir toppers =O)
Har litt pynting som gjenstår!!



 Dette er ett brettekort som jeg fant på papirgleder.no =O)
Kjempe til å gi ett gavekort i eller noen sjokolader til en venn som skulle like det!!!



Dette julegaveeske kortet er ett av de kjekkeste kortene jeg har laget :)
Enkelt og lage og ble ett bra resultat!!
Jeg ser frem til å pynte dette litt til å ta det i bruk...
Tenkte og bruke det til og ha smågodt og digg i til jul =O) <3

1 kommentar:

  1. Dæ vart jo knallstiligt, kan laga fleire av dei :=)

    SvarSlett