VELKOMMEN

Heisann!! ",) Kjekt at du tittet innom bloggen min :)

Legg gjerne igjen en tips og kommentarer før du forlater meg! Ta kontakt dersom du skulle lure på noe =o)

tirsdag 21. september 2010

NÅ prøver vi igjen!!

Da sitter jeg her hjemme og skal for alvor lage meg en blogg der jeg kan legge ut litt om hva som skjer hos oss og hobby resultatene mine :)

Jeg har en god del blogger rundt om på nettet her, men jeg husker jo ikke adresser, brukernavn eller passord... Så denne gangen har jeg passet på at mamma også vet om bloggen!! Dette er en veldig fin måte å aldri glemme adressen på hvertfall =)

Jeg bor sammen med min mann og vår chihuahua Kiara oppe i Tysvær kommune. He familie så bur på jæren så æ møje der nere :-) Søster på Sandnes, mamma og pappa i Hå kommune og svigerfamilie i Stavanger =O) Greit og ha di samla på enn plass :) 

Vennejengen fra barndom og ongdomsti æ og der nere så blir mye kjekt me de da me e nere på besøg :) Kjempe glae i dai å så glae for at me klare holda så goe kontakt enn åm me bur ett stykke onna enaen =)
Onna kan du sjå bilde av to av sjønnasane mine :o) Dæ æ Kiara og lillebroren min :) Di æ så sjønne!!To små lurinnga begge to =O)


He enn kjekke mamma så he hanla enn del scrappe udstyr t mæg i dæ sista så glede mæg i lass å kav t å sjå kæ hu he kjupt å kæ så komme ud av dæ =o)
Dæ ska bli super dupert...
Blir akkoratt så enn liden onge :O
Men maina dæ æ lov ;-)

Håbe at æg kan få suksess ud av denne bloggen =O)
Ska jaffal jæra dæ æg kan for å væra flinke å oppdatera!!
Sista prosjektet mitt nå æ dåpsbordkort som e bestillt, legge ut bilder av de om ikke så alt for lenge =O) <3

2 kommentarer:

  1. Får jo bara håpa på at du blir fornøydde mæ utstyret då :=)))
    Blir nok mangen fine kort framøve :=)

    SvarSlett